Menu główne:
Z dzisiejszego przeglądu dowiecie się m.in. o sposobie działania grupy okradającej klientów sieci Play, o świeżo wydanych biuletynach Microsoftu i Adobe, o zagrożeniach czyhających na użytkowników urządzeń mobilnych i wiele więcej.
Dziennik Gazeta Prawna przygląda się najnowszym trendom w technologii kontaktu z klientem: Analizie głosowej. Dzięki niej unikniemy podawania PIN-u przy połączeniach telefonicznych. Pojawiają się jednak obawy o bezpieczeństwo tych wyjątkowych danych osobowych, jakimi są dane biometryczne.
Z dzisiejszego przeglądu dowiecie się m.in. o luce, która zagrażała prywatności użytkowników Facebooka, o szkodnikach z gatunku ransomware, które zamiast pojedynczych komputerów infekują całe sieci, o skutecznym ataku phishingowym na pracowników Seagate i wiele więcej.
Tylko 15 proc. kobiet uważa, że mogą stanowić cel cyberprzestępców, a aż 16 proc. przedstawicielek płci pięknej przyznaje, że nie chroni swojego urządzenia podłączonego do Internetu hasłem - wynika z badania Kaspersky Lab i i B2B International. To niepokojące zważywszy, że przechowują na nich cenne dane.
„mBank bardzo aktywnie informuje o kwestiach związanych z bezpieczeństwem” – twierdzi rzecznik firmy w polemice z naszą redakcją. Ale klienci banku są innego zdania. Jeden z największych banków w Polsce ma sporo do nadrobienia, jeśli chodzi o cyberbezpieczeństwo.